Wielu przedsiębiorców, i tych większych i mniejszych, chciałoby reklamować swoją firmę w każdy możliwy sposób, ale zawsze przy jak najniższym koszcie. Taką stosunkowo niedrogą formą reklamy mogą być bilbordy, plakaty, wizytówki czy reklamobusy, a także niewielkie gadżety reklamowe. O czym mowa? Można postawić na przykład na przypinki i umieścić na nich logo, hasło reklamowe czy swój produkt bądź świadczoną usługę. Przypinki to mała reklama, która często daje duże efekty. Badziki wybieramy dlatego, że są niedrogie, dosyć trwałe i pomimo małych rozmiarów potrafią przyciągać wzrok. Przypinki to całkiem niezły pomysł. Warto się mądrze zastanowić nad tym gdzie i jak można wręczać te małe buttony. Otóż można rozdawać przypinki każdemu klientowi, który zakupi u nas towar za określoną kwotę. Można je też wręczać osobom zainteresowanym naszą działalnością, którzy jeszcze nie skorzystali z naszej firmy lub też rozdawać je dzieciom. Choć ten ostatni przypadek zależy od profilu naszej działalności. Niemniej dzieci uwielbiają przypinki i dlatego są idealnymi ich odbiorcami. Kolejnym sposobem może być polecenie służbowe dla pracowników pracujących w biurze, mających kontakt z klientem. Otóż takie nawet niewielkie przypinki można przypiąć do ubrania najlepiej takiego, które będzie tłem pod owe badziki. Wielu ludzi dosyć szybko zwraca uwagę na tego typu szczegóły, możliwe, że nawet szybciej i bardzie przykuwa to uwagę niż zwyczajne bilbordy na ulicach które z czasem stają się przyzwyczajeniem i nie przyciągają uwagi nikogo i niczego. Warto dodać, że taka właśnie forma reklamy jak przypinki jest chyba najtańszą ze wszystkich możliwych form, dodatkowym plusem jest to, że nikt nam niczego nie narzuca przez to, że nasz budżet nie jest za duży. Przygotowanie projektu takiej plakietki nie jest większym problemem sama produkcja to naprawdę bardzo niskie koszty, a tym bardziej będą niskie gdy postanowimy zamówić przypinki w ilości hurtowej.
Kluczowe czynniki wpływające na wybór odpowiedniego domu mediowego
Główne kryteria oceny efektywności domu mediowego Wybór odpowiedniego domu mediowego jest kluczowy dla skutecznej kampanii reklamowej. Istnieje wiele…