Dzisiaj w bardzo wieli firmach usługowych czy też w sklepach natrafić można na cukierki z logo. Najbardziej popularne krówki zapakowane w odpowiednio spersonalizowaną etykietę stały się już bardzo powszechnym gratisem dorzucanym do zakupów czy też poczęstunkiem dla klienta w lokalach usługowych. Wszystko to oczywiście, żeby poprawić i ocieplić wizerunek firmy.
Czy jednak naprawdę warto zdecydować się na taką reklamę?
Dlaczego firmy tak często korzystają ze słodyczy reklamowych?
Zastanawiając się nad tym, dlaczego firmy tak często korzystają ze słodyczy reklamowych, warto odpowiedzieć sobie na pewne pytanie – Czy sami lubimy otrzymywać gratisy? Odpowiedź zazwyczaj jest jednoznaczna. Większość z nas, o ile nie każdy zdecydowanie uwielbia gratisy do zamówień czy dodatkowe bonusy do usług, z których korzysta, stąd więc cukierki, czy też inne słodycze, właśnie w formie takich gratisów są po prostu uwielbiane przez klientów, w wyniku czego firmy bardzo chętnie je zakupują. Dodatkowo cukierki z logo naprawdę rewelacyjnie spełniają swoją funkcję i są idealną formą reklamy.
Można je wykorzystywać w wielu różnych miejscach, na przykład na wystawach czy festynach, gdzie mamy swoje stanowisko i zachęcamy klientów do skorzystania z naszych usług czy zakupienia naszych produktów, możemy takie słodycze reklamowe dorzucać do przesyłek z zakupami klientów, jeśli prowadzimy sklep internetowy, czy także mogą być one wystawione w słoiku, czy innym pojemniku w przypadku, kiedy na przykład prowadzimy lokal usługowy.
Dlaczego warto zdecydować się na słodycze reklamowe?
Kiedy zastanawiamy się nad tym, czy warto zainwestować w słodycze reklamowe dla swojej firmy, warto przemyśleć, z jakimi skutkami może wiązać się ta decyzja i w jaki sposób takie cukierki z logo będą działać. Otóż przede wszystkim zadaniem takich słodyczy jest wywołać uśmiech na twarzy naszego potencjalnego klienta i sprawić, by spojrzał on na naszą firmę w bardziej przychylny sposób. Warto wykorzystać przy tym fakt, iż każdy z nas uwielbia dostawać darmowe prezenty, tak zwane gratisy, a więc prawdopodobnie każdy doceni taki gest. Jeśli chodzi o zalety słodyczy reklamowych, należy wspomnieć o tym, iż są one niezwykle uniwersalne, ponieważ tak naprawdę może mieć je każda firma i w każdym takim przypadku będą się one sprawdzać równie dobrze.
Co więcej, bardzo często termin ich przydatności jest bardzo długi, a cena niezbyt wygórowana, a co za tym idzie, za niewielki koszt jesteśmy w stanie zamówić bardzo wiele słodyczy i na długo nie będziemy musieli się przy tym martwić o ich domawianie.